Warunki zamówienia

 

1. Ogólne warunki sprzedaży

1.1 Niniejsze Warunki zamówienia produktu (nazywane dalej Warunkami) określają zasady,
na jakich odbywa się sprzedaż oraz realizacja zamówienia pomiędzy „Parkley Sp. z o.o.” zwanym dalej Sprzedającym a Kupującym.

1.2. Niniejsze Warunki mają zastosowanie w transakcjach między Sprzedającym a osobami fizycznymi, osobami prawnymi i jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej zwanymi dalej Kupującym.

1.3. W przedmiotach nieuregulowanych niniejszymi Warunkami zastosowanie mają przepisy
Kodeksu Cywilnego oraz innych powszechnie obowiązujących aktów prawnych.

2. Zawarcie umowy

2.1. Za chwilę zawarcia umowy poczytuje się moment złożenia zamówienia przez kupującego. Kupujący składa zamówienie za pośrednictwem poczty elektronicznej lub formularza na stronie parkley.pl. Zamówienie powinno określać:

  • Dane kupującego
  • Opis przedmiotu zamówienia (określenie produktów i ilości sztuk)
  • Adres dostawy lub dostawy z montażem

2.2. Zamówienie nie musi określać adresu dostawy, jeśli odbiór zamówienia następuje osobiście przez kupującego.

2.3. Przed złożeniem zamówienia Kupujący powinien dokonać pomiarów miejsca, na którym umieszczony ma zostać produkt w szczególności szerokości oraz wysokości miejsca postojowego w garażu. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za błędne pomiary Kupującego.

2.4. Kupujący zobowiązany jest wpłacić na konto bankowe Sprzedającego zadatek w wysokości 500zł brutto.

2.5. Po zaksięgowaniu wpłaty zadatku Sprzedający wystawia Kupującemu fakturę zaliczkową.

2.6. W przypadku rezygnacji z zamówienia przez Kupującego, wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.

2.7. Sprzedający może, z ważnych przyczyn, odstąpić od wykonania umowy w każdym czasie, zwraca jednakże wtedy zadatek Kupującemu.

3. Realizacja zamówienia

3.1. Czas realizacji zamówienia wynosi do 30 dni roboczych.

3.2. Z ważnych przyczyn realizacja zamówienia może ulec wydłużeniu.

3.3. Zamówione produkty dostarczane są pod adres określony w zamówieniu.

4. Postanowienia końcowe

4.1.  Po zrealizowaniu zamówienia Sprzedający przekazuje Kupującemu protokół zdawczo-odbiorczy w dwóch egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.

4.2. Przekazanie protokołu odbywa się osobiście lub za pomocą poczty elektronicznej.

4.3. W przypadku dostawy towaru do Kupującego za pomocą firmy transportowej lub przy odbiorze własnym, całkowita cena produktu musi zostać uregulowana przed wysyłką lub osobistym odbiorem towaru. Możliwa jest płatność przy odbiorze lub bezpośredni przelew na konto. Po otrzymaniu całej kwoty Sprzedający wystawia fakturę końcową oraz przekazuje dokumentację produktu.

4.4. W przypadku dostawy towaru do Kupującego wraz z usługą montażu, Kupujący ma obowiązek zapłacenia pozostałej ceny towaru, po zamontowaniu i odbiorze przeprowadzonym przez Kupującego i osobę montującą. Możliwa jest płatność przy odbiorze lub bezpośredni przelew na konto. Po otrzymaniu całej kwoty Sprzedający wystawia fakturę końcową oraz przekazuje dokumentację produktu.

4.5. Sprzedający jest prawowitym właścicielem towaru, aż do momentu zapłacenia przez Kupującego całkowitej ceny towaru.